
Грађани највише интересовања показали за рад Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања

За протеклих шест месеци, откако је покренут нови сајт Владе који омогућава директну комуникацију са грађанима путем платформе "Будимо у контакту", Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања пристигла су 564 предмета, што представља приближно четвртину од укупног броја пристиглих упита свим државним институцијама и Влади Републике Србије.
На адресу овог ресора свакодневно пристигне велики број предмета, што представља велики изазов за вредне оператере који агилно траже одговоре који ће у потпуности да задовоље грађане који имају неко питање или недоумицу.
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања у року на све предмете одговара у року од 72 сата од пријема, а број пристиглих упита, позиционира овај ресор на прво место.
Статистика говоре о томе да је највеће интересовање грађана усмерено ка области деловања овог ресора, које успешно из месеца у месец остварује и негује директну и квалитетну комуникацију са грађанима.