Aa

Aa

Дневно и до 150 захтева за брзи одговор

Дневно и до 150 захтева за брзи одговор

Читај ми

БЕОГРАД - У Канцеларију за брзе одговоре, при Министарству за рад, запошљавање, социјалну политичку и борачку заштиту, дневно стиже и до 150 позива грађана који најчешће траже информације о томе шта им је све потребно да би остварили права из области социјалне заштите.

Породиље, на пример, интересују прописи који регулишу њихова права - продужено одсуство због неге детета, да ли послодавац може да отпусти породиљу и поред тога што јој није истекао уговор о раду, кад и на који начин се обављају исплате породиљског одсуства....

Канцеларија је отворена почетком јуна и требало би, како се очекује, да олакша комуникацију грађана са свим деловима тог министарства, како би њихови захтеви били брже решени.

Јасна Поповић Ћосић, која је у Министарству задужена за односе са јавношћу, рекла је  да је комуникација грађана олакшана тако што је на сајту тог ресора постављен банер у оквиру кога се налази контакт формулар, који је, како каже, врло једноставан за попуњавање.

"Грађани могу да пошаљу своје питање, захтев, број предмета, који су већ проследили Министарству и у року од пет дана, запослени у Канцеларији за брзе одговоре, дужни да сваком ко нам је упутио било које питање, дају одговор", рекла је она.

То, међутим, не значи да ће решење њиховог проблема да буде завршено за пет дана, објашњава Поповићева.

"Постоје законски рокови у оквиру којег се решавају проблеми наших грађана, да ли је то петнест дана, месец дана... али у предвиђеном законском року одговор свако мора да добије", рекла је она.

У канцеларији, засад, ради петоро службеника, а њихов задатак је да обезбеде лакшу, бржу, ефикаснију комуникацију грађана, не само са запосленима у Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, већ и са свим службама у систему тог министарства.

Референти Канцеларије прате дефинисане процедуре и обавештавају грађане уколико је потребно да допуне документацију, како би у што краћем року обезбедили коначно решење, рекла је Поповићева.

Иначе, питања грађани могу слати на адресу брзиодговори@минрзс.гов.рс , рок за добијање одговора је пет радних дана, а приликом јављања обавезно је да грађани наведу име и презиме, контакт телефон и адресу.

Грађани могу свој захтев или питање да упуте и писаним путем на адресу министарства - Немањина 22 до 26, као и да се јаве телефонски служби (011-303-8661 и 011-303-86-77 и 011 334 7809) у којој могу да добију одговор за оно што их интересује.